Ağıt |
|
|
|
|
KOREOGRAFİ : AYSUN ASLAN
MÜZİK : H. VİLLA - LOBOS BACHİANAS BRASİLAİRAS NO:5
KOSTÜM : ŞANDA ZIPÇI
|
|
|
|
|
|
|
GÜNEŞ - SEVGİ SANLI |
DANSTA YENİ BİR RENK: TÜRK MAVİSİ AYSUN ASLAN'IN ER GEÇ BAŞARACAĞINI BİLİYORDUM. BİR KOREOGRAF OLARAK YETENEĞİNİ ÇOKTAN KANITLAMIŞTI. AMA BU TOPLULUĞUN KURULMASINDA EN AĞIR YÜKÜ TAŞIYANIN AYSUN OLDUĞUNU BİLİYORUZ.
|
|
|
SUSAN BAUER |
KENDİLERİNİ KLASİK BALENİN SÖZCÜKLERİ VE KALIPLARIYLA SINIRLAMAYAN KOREOGRAFLAR, KENDİ DEVİNİMLERİNİ VE DENEYİMLERİNİ İFADE EDEBİLME GÜCÜNE SAHİPLER; Kİ BU DA TÜRKİYE İÇİN KORUNMASI VE DESTEKLENMESİ ŞART OLAN BİR HAZİNE.
|
|
|
CUMHURİYET - ŞEBNEM AKSAN |
FORM ÖGESİNİN ÖN PLANA ALINDIĞI AĞIT'TA AYSUN ASLAN, YAS DUYGULARINI JEST, TAVIR VE ŞEKİLLERLE BİR HEYKELTRAŞ GİBİ İŞLEMİŞ SAHNEYE.
|
|
|
JAK DELEON |
DEVLET SAHNESİNDE MODERN DANS YENİDEN BOY GÖSTERİYOR. A. ASLAN'IN "AĞIT"I SÖZ KONUSU BURADA. MODERN DANSIN GENÇ USTASI ASLAN, KURALLARI VE YERLEŞİK ESTETİK GÖRÜŞLERİ ZORLAMAKTAN ÇEKİNMİYOR.
|
|
|